07 פברואר 2011

רעיון לעוגת יום הולדת "הספארי של נבו" - Safari cake idea

נבו חוגג 4, ועוגת הספארי נבנתה מעוגות קנויות, מוכנות, שטבלו באמבטית שוקולד ושמנת.
ההר הגבוה עבור האיל מוחזק עם שיפוד של שמש עצומה שנבו צבע וגזר.
באזור האגם הקפוא, פוזרה אבקת סוכר והותזו קצת מים עם צבע מאכל כחול ליצירת אפקט קיפאון, הנשיקות הן הקרחונים.
הסוכריות הירוקות היוו מרבדי דשא נפלאים,
השוקולדה המקופלת נראת כגזע עץ!
גדר של ביגלה.
ושלט כניסה!.
הובאו החיות בטיסה ישירה מסלסלת החיות:דב הקוטב הדולפין וכלב הים לאגם,
התנינים במעלה ההר, הפיל ליד העצים, הג'ירפה נכנסת לספארי
והאיל למעלה למעלה.

ואח"כ עשינו גם עוגת רכבת משא של דייגו,
כל קרון נושא אוסף ממתקים.
כי זאת ליומולדת בגן והאחרת ליומולדת בגימבורי, לכדור הפורח שהוטס לצהרון כבר לא היו יותר מידי כוחות!


5 תגובות:

  1. ערבטוב
    איזה עוגה שווה
    הבן שלי מקנא בטירוף
    היכן אפשר לקנות עוגות כאלו?
    האם את עושה אותן באופן קבוע?
    נעים מאוד רונית
    ואיך אפשר ליצור קשר איתך

    השבמחק
  2. רונית יקרה
    זאת ההשראה, קחי את כל הנראה כאן
    וצרי עם בנך/תך בהנאה
    מה שיצא יהיה נפלא
    ויהיו חיוכים גדולים מרוחים בשוקולד,
    לכל משאלה ועצה טלפונית חינמית
    אני ב 0544707221
    להתראות

    השבמחק
  3. איך בן אדם אחד יכול להיות כזה מיוחד- את מדהימה!!!! פשוט לקנא

    השבמחק
  4. רוחה הנפלאה
    תודות אני מסמיקה!
    ונשיקות למזל של טוב
    והגשמת חלומות כמה קטנים
    ואחד גדול.

    השבמחק
  5. וואו!!! טוב, אם יהיה לי זמן אני אכין רכבת (או במקרה שלי רכבונת) כזו לעילי, לגן, כבר ליום שישי הזה.
    נשיקות ותודה!!!
    גלית

    השבמחק