26 דצמבר 2010

בערוגת הגינה מסביב לחבית עמדו לרקד כרוב עם כרובית


כשמורתי היקרה והמאוד מאוד מבוגרת ,שולמית, שאלה :"מה את עושה עם המחקים? סלט!", חבל שלא היו לי את העוצמות לומר לה:"השעור כל כך משעמם, מזל שיש לי בקלמר חומרי גלם נפלאים לברוא מהם עולם חדש בזמן שאת מדברת, אני יוצרת!".
 אז, בשעות אחר הצהרים, כשכולם שועטים מסביב, מזל שנפל לידי חומר גלם נפלא ומתרצה זה - נייר קרפ!
 מזל נוסף, חיים נחמן ביאליק הוא הוא הנושא של "גן - חרצית" ויכולתי להכין את הגינה ואת הסלט הצבעוני והמרנין המצ"ב בלי שאף שולמית, תקווה או חדווה, יפריעו בבריאת העולם....
 מזל שנבו הצטרף לחגיגה בחדווה גדולה עם עינים מלאות תקווה, רק שולמית לא היתה, אבל היה דחליל.
מזל שהבית הוא קלמר עצום של חומרי גלם, תיבת אוצרות קסומה, תאים קטנטנים ליצירת היקום, עיקרה של הבריאה.  המשיכו לברוא בכל יום ויום.

3 תגובות:

  1. וואו! איזו מקוריות וצבעוניות!!!
    דרך אגב, גם עילי שלי בגן חרצית!!!!!!!!!!!

    באהבה
    גלית

    השבמחק
  2. חוה, תלמידתך הנאמנה28 בדצמבר 2010 בשעה 6:59

    יקירה שלי,

    המשיכי נא להביא אל העולם את החופש והבטחון ליצור כראות עינינו. הביאי לנו יופי, התחדשות, שמחת חיים, חדוות יצירה ואצבע משולשת לכל המורות חסרות המעוף....
    אנחנו מאחורייך! (הסתובבי ותראי!)
    נשיקות,
    חוה.

    השבמחק